Перелік адміністративних послуг, які надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» виконавчим комітетом Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області
01/01 |
Реєстрація місця проживання/перебування особи |
|
|
01/02 |
Зняття з реєстрації місця проживання особи |
|
|
01/03 |
Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи |
|
|
01/04 |
Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання |
|
|
01/05 |
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої |
|
|
02-РЕЄСТРАЦІЯ НЕРУХОМОСТІ |
|
||
02/01 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
|
|
02/02 |
Внесення запису про скасування державної реєстрації прав |
|
|
02/03 |
Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно |
|
|
02/04 |
Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно |
|
|
02/05 |
Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно |
|
|
02/06 |
За проведення реєстраційних дій на підставі рішень судів |
|
|
02/07 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права на нерухоме майно, що їм належить, та обтяження таких прав |
|
|
02/08 |
Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|
|
02/09 |
Про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
|
|
02/10 |
Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно |
|
|
03-РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ |
|
||
03/01 |
Адміністративної послуги з видачі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
|
|
03/02 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
|
|
03/03 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації фізичної особи підприємцем |
|
|
03/04 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)
|
|
|
03/05 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)
|
|
|
03/06 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
|
|
|
|
|
|
03/07 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) |
|
|
|
|
||
03/08 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування) |
|
|
03/09 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування) |
|
|
03/10 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)
|
|
|
03/11 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
|
|
03/12 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням |
|
|
03/13 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) |
|
|
03/14 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)
|
|
|
03/15 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ юридичної особи
|
|
|
03/16 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
|
|
03/17 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
|
|
03/18 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
|
|
03/19 |
Адміністративної послуги з державної реєстрації створення юридичної особи
|
|
|
04-ЗЕМЕЛЬНІ ПОСЛУГИ |
|
||
04/01 |
Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд
|
|
|
04/02 |
Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі у власність для ведення особистого селянського господарства
|
|
|
04/03 |
Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в користування на умовах оренди |
|
|
04/04 |
Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу |
|
|
04/05 |
Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
|
|
04/06 |
Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною її цільового призначення
|
|
|
04/07 |
Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі
|
|
|
04/08 |
Про затвердження технічної документації із землеустрою, щодо (відновлення) меж земельної ділянки в натурі |
|
|
04/09 |
Про поновлення договору оренди землі на новий строк
|
|
|
04/10 |
Про внесення змін до договору оренди землі |
|
|
04/11 |
Про припинення договору оренди землі (шляхом розірвання за взаємною згодою сторін) |
|
|
04/12 |
Про вилучення земельної ділянки з користування за згодою власника |
|
|
04/13 |
Про видачу довідки про наявність (користування) у фізичної особи земельних ділянок |
|
|
04/14 |
Про продаж земельної ділянки комунальної власності |
|
|
04/15 |
Про надання викопіювання з картографічних матеріалів |
|
|
04/16 |
Про видачу довідки про членство в особистому селянському господарстві (ОСГ) |
|
|
04/17 |
Про видачу довідки про вилучення з обліку особистого селянського господарства |
|
|
05-ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ |
|
||
05/01 |
ВКЛЕЮВАННЯ ДО ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ (зразка 1994 року) ФОТОКАРТКИ ПРИ ДОСЯГНЕННІ 25- І 45-РІЧНОГО ВІКУ |
|
|
05/02 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЕМ вперше після досягнення 14-річного віку |
|
|
05/03 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ вперше особі, яка звертається за оформленням паспорта після досягнення 18-річного віку |
|
|
05/04 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку:
зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження); виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання; якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток; у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт з безконтактним електронним носієм (за бажанням).
|
|
|
05/05 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку:
зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації); отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням); виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; закінчення строку дії паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання;
|
|
|
05/06 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ особі, яка набула громадянства України |
|
|
05/07 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм |
|
|
05/08 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЄМ у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) |
|
|
05/09 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЕМ
|
|
|
05/10 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЕМ замість втраченого або викраденого
|
|
|
05/11 |
ОФОРМЛЕННЯ І ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ДЛЯ ВИЇЗДУ ЗА КОРДОН З БЕЗКОНТАКТНИМ ЕЛЕКТРОННИМ НОСІЕМ у зв’язку з обміном у разі: 1) зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон; 2) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон; 3) закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон; 4) непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
06- ПОСЛУГИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ |
|
||
06/01 |
Довідка про склад сім’ї (для оформлення субсидій) |
|
|
06/02 |
Довідка про реєстрацію та проживання померлого на день його смерті |
|
|
06/03 |
Довідка про наявність малолітніх і неповнолітніх дітей та зареєстрованих осіб |
|
|
06/04 |
Довідка щодо належності домоволодіння |
|
|
06/05 |
Видача довідки про склад сім’ї призовника |
|
|
06/06 |
Довідка про склад сім’ї |
|
|
06/07 |
Довідка про фактичне місце проживання |
|
|
06/08 |
Довідка про склад сім’ї та наявність газового опалення |
|
|
06/09 |
Довідка про склад сім’ї та наявність пічного опалення |
|
|
06/10 |
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
|
|
|
06/11 |
Довідка про склад сім’ї (для соціальних виплат) |
|
|
07-ПОСЛУГИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ* |
|
||
07/01 |
Консультація щодо законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення |
|
|
07/02 |
Надання довідкової інформації / попередній запис на прийом до керівництва |
|
|
07/03 |
Видача виготовлених довідок , індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок |
|
|
07/04 |
Прийом замовлень на видачу довідок |
|
|
07/05 |
Видача пенсійного посвідчення |
|
|
07/06 |
Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання |
|
|
07/07 |
Прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для призначення страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій |
|
|
07/08 |
Прийом заяв та документів щодо переведення виплати пенсій за новим місцем проживання, виплати пенсій за довіреністю, зміни способу виплати пенсії, перерахунку призначення пенсій, встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною, виплати неотриманої пенсії |
|
|
07/09 |
Прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії й перерахунок |
|
|